سایت تیک نوشت:

فائقه آتشین خواننده لوس آنجلسی اخیراً طی گفت و گویی، از دوران حضور خود در پس از انقلاب اسلامی صحبت کرده است.

وی افزوده است: ۲۱ سال یک زندگی دیگری داشتم. یعنی یک آدم عادی با یک زندگی عادی و با یک سری از کارهای روزمره، البته یک کمی دست و پا بسته.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه "نظرتان در مورد مسعود کیمیلیی (همسر سابق تان) چیست؟” گفته است: گوزنها. قیصر، همین!

متن کامل اظهار نظر :
نظر عجیب گوگوش در مورد مسعود کیمیایی/ به دیدار شجریان رفتم!

فائقه آتشین خواننده لوس آنجلسی اخیراً طی گفت و گویی، از دوران حضور خود در پس از انقلاب اسلامی صحبت کرده است.

به گزارش سایت خبری تیک TIK.iR ، وی افزوده است: ۲۱ سال یک زندگی دیگری داشتم. یعنی یک آدم عادی با یک زندگی عادی و با یک سری از کارهای روزمره، البته یک کمی دست و پا بسته.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه “نظرتان در مورد مسعود کیمیلیی (همسر سابق تان) چیست؟” گفته است: گوزنها. قیصر، همین!

این خواننده مبتذل خوان در مورد شجریان نیز گفته است: شجریان دوست بسیار نازنین من هستند که از قدیم با ایشان یک سلام وعلیکی دارم و ارادتی به کارشان دارم. قبلا هم کنسرت‌هایشان را رفتم. ولی ترجیح می‌دهم که خیلی بی سرو صدا باشد که برایشان مشکلی ایجاد نشود. این بار هم خیلی بی سروصدا رفتم به کنسرتشان ولی خب پشت صحنه خود اهالی صحنه عکس گرفتند و این را در اینترنت منتشر کردند. البته دفعات قبل موقعی که من رفتم به دیدن ایشان هم اینترنت اینقدر فعال نبود برای ما و هم عکاس آن دور و بر نبود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا